torsdag 5. mai 2011

Katter er ålreite dyr ;-)

Jeg ser at mange som selger varer på nett presiserer at deres produkter kommer fra garantert dyrefritt miljø. For meg er det omvendt - alt mitt kommer fra et kattebefengt miljø i et eksklusivt, pelsbelagt hjem.  Jeg har også et lite katteoppdrett her hjemme, så til tider er det små pelskledde dotter over alt.

Katter er selvstendige dyr, men de kan også være svært selskaps- og oppmerksomhetssyke. I dag da jeg skulle fotografere noen nye halssmykker til min butikk, satte jeg opp halsbysten på kleberstensovnen for så å hente kameraet. Da jeg kom tilbake så jeg dette:

Som tidligere skrevet, holder jeg på med et lappeteppe - og har forøvrig kommet til lapp 59 av totalt 88. Og da jeg skulle fortsette med dette arbeidet, var det følgende syn som møtte meg:

Selvfølgelig vasker jeg alt jeg skal selge - og oppbevarer det så kattefritt som mulig. Men katteeiere må jo også få lov til å produsere ting for salg?

Etterhvert fikk jeg da til å legge ut nye halssmykker i butikken min på Epla - for meg er det morsomt å kombinere foto, photoshop og smykkelaging på en ny måte. Jeg har blant annet laget mitt første uglesmykke ;-) Ikke med en slik snill ugle som er på mote nå, men med en litt tøffere variant.

2 kommentarer:

  1. Jeg går grundig over alt jeg selger med sånn klistrerullesak før jeg sender ting avgårde.. Klistrerullesaken er i det hele tatt ganske mye i bruk her.. :p

    SvarSlett
  2. Den katta virker ganske smart, nesten like smart som meg kanskje?

    miaoWWW

    SvarSlett